Ny inriktning

Hej på er! 
  Vi vet att våran bloggning inte är den bästa men det är bara för att vi har funderat på att byta inriktning i bloggen.. än så länge är det hemligt men ni får ha ögonen öppna!  Det kommer iallafall att bli något nyss och frächt.. någonting som vi båda också tycker är jätteroligt! Spännande!

Nu sitter jag med matteböckerna intryckta i ansiktet på mig.. hehe! Börjar förstå nu.. på tiden eftersom vi har prov om en vecka!

Måste berätta också!! Igår hade vi träning (som tränare i cheerleading) med vårat nya lag.. Daggers! så sjukt roligt och så sjukt duktiga dom var!  Det är tjejer mellan 13-15, så är du sugen på att börja, så hör av dig!
   Nästa träning kommer jag att ta bilder och lägga upp här. (inga löften)

Nej men nu ska jag ta och plugga.
PUSS

Bjuder på en bild från rålis i somras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0