I like the way it hurts

tjeennaa!

Först och främst så måste jag berätta att idag när jag och lollo var och tog ut pengar utanför swedbank så gick vi förbi banken när det var ett beväpnat rån där inne.. vi märkte inget, men fick reda på det strax efter! Lite läskigt!

Sen i morse var vi på en politisk debatt! Fyfan va kul det var!  Alliansen hade betydligt bättre argument (enligt mig). Men kul var det iallafall!     Jag vill verkligen rösta, men får ju inte!! måste vänta fyra år.. hehe!

Slutade tolv i dag, så vi tog med oss Frazze och satte oss och åt lunch och satt och brainstormade idéer i två timmar.
   Om vad får ni veta lite senare!

En glad tjej!
* Bara för att jag är glad och ler betyder inte det att jag är oseriös.*


Kommentarer
Postat av: anja

HJÄLP MIG



om 10 dagar fyller jag 18, och behöver din hjälp. jag har fått tag i min klänning som jag vill ha, men jag vet inte dick vad jag ska matcha för skor, smycken m.m.

skulle vara hur snällt som hellst om du klickade in på min blogg och kommenterade vad du tycker jag bör ha på mig!



jag har även massa kläder som jag lagt upp på tradera. klicka på länken nedan om du vill kika på de. snygga märkes kläder till sjukt bra priser!



http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=2106332&listtype=BuyNow



kram anja

2010-09-20 @ 19:00:09
URL: http://justanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0