London and Marc jacobs

Blogga är inte våran starka sida direkt. Ska snart träna lite men tänkte bara skriva av mig här på allt!

Jag hatar vädret som vi har just nu! Att vakna upp när klockan är åtta och fortfarande tro att det är natt. Deprimerande. Spanar resor som tusan nu asså! Jag SKA iväg bara. så är det!

Igår var jag på hälsomässan, var väl kul. Inte så mycket hälsa direkt, mest bara massage, tandblekning och skönhets krämer. Om man inte räknar med dessa spinat och alger smothies som var överallt! frestande..

Nej men en sak som är bra mitt i höstmörkret är att jag och lollo ska nog till london nu i vinter.. antingen innan julen eller precis efter (mellandagsrea) beror på när vi hittar bra resa. Där har vi en sak att se fram emot!

Imorgon ska vi träna med Daggers!!!! åh det går inte en dag utan att jag tänker på dom. Mina småsystrar.

Nejmen nu så ska jag fortsätta leta resa och snart träna!

SMACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0